Erman Kunter: Görüşmeler olumlu..

Galatasaray Medical Park erkek basketbol takımı başantrenörlüğü için ismi geçen ve en yakın adaylardan birisi olan Erman Kunter, hakkında çıkan dedikodular sonrasında Bugün gazetesine açıklamalarda bulundu. Galatasaray ile görüştüğünü ve bu görüşmelerin şimdilik olumlu olarak devam ettiğini belirten deneyimli başantrenör Erman Kunter, hakkında çıkan haberlerin doğru olmadığını dile getirdi. 9 yıldır Fransa'da bulunan deneyimli başantrenör Türkiye'ye dönmeye sıcak baktığını ve ülkesini özlediğini dile getirdi. Erman Kunter'in yaptığı açıklamaların tamamı şu şekilde...

"Galatasaray ile anlaştığım yazıldı. Daha sonra Galatasaray anlaşamadığımı yazdı. Artık ben de inanın bu durumdan sıkıldım. Sanıyorum durum çok bir kısa süre içinde netleşir. Görüşmelerin gidişatı pozitif. ‘Bitti’ diyecek noktada değiliz ama olumlu bir görüşme yaptık. Şartlar uygun olursa, bu sene ibre, yüzde 90 Türkiye’ye döndü diyebilirim. Ortada anlaşma yok ama belli bir noktaya geldik. Gerçekten ülkemi çok özledim. Türkiye’nin atmosferini özledim. 9 sene oldu. Türkiye benim vatanım.
Euroleague konusunda benim şartım olduğu yönünde haberler doğru değil, böyle bir şartım yok. Tabii takımın Euroleague’de oynaması güzel olur ama böyle bir düşüncem hiç olmadı. Wild Card’ın 4’üncü takım olarak Galatasaray’a verilmesi çok zor. Bunu bilip, bu şartı ortaya koymak, işi yokuşu sürmektir. Bu benim şartım değil. Konuşmalarda böyle bir konu geçmedi bile."

1 yorum:

  1. Ne bitmez görüşmelermiş. Kadroyu hepten dağıtmasak bari. En azından Gordon'u kaçırmasak iyi olurdu...

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0