[Röportaj] Uli Hoeness: Galatasaray'ın başarısı tesadüf değil..

Şampiyonlar Ligi'nde gösterdiği başarılı performansla uzun bir aradan sonra çeyrek final oynamaya hak kazanan Galatasaray, tüm Avrupa'nın dikkatini çekmeye devam ediyor. Bundesliga'yı açık ara domine eden Bayern Münih'in başkanı Uli Hoeness geçtiğimiz günlerde Fanatik gazetesinden Mehmet Demircan'a bir takım açıklamalarda bulundu. Galatasaray'ı takip ettiğini ve Burak Yılmaz'ı takdir ettiğini belirten Alman devinin başkanı Uli Hoeness, yıldız oyuncu hakkında oldukça dikkat çeken bir açıklama yaptı. Bundesliga'yı domine eden ve Şampiyonlar Ligi'nde de bu sezonun favorileri arasında gösterilen Bayern Münih başkanı Uli Hoeness'in tüm açıklamaları şu şekilde...

GALATASARAY BENİ ŞAŞIRTTI..
Galatasaray’ın Schalke maçını bölüm bölüm izleme fırsatım oldu. Çünkü o akşam Arsenal yönetimine yemek veriyorduk. Yemek yerken ekranda zaman zaman maçı takip etme fırsatım oldu. Gönül 3 Alman takımının çeyrek finale kalmasını isterdi ama olmadı. Galatasaray gerçekten çok iyi bir maç çıkardı. Çok iyi mücadele etti. Onları tebrik ediyorum.

Galatasaray’da galiba paralar bu aralar zamanında ödeniyor (gülerek). Çünkü benim duyduğuma göre eskiden ödemelerde sıkıntı oluyormuş. Galatasaray’ın Schalke maçındaki hırsı ve mücadele arzusu beni doğrusu çok şaşırttı. Oturmuş ve iyi organize olmuş bir takım görüntüsü verdi. 1-0’dan sonra maçı çevirmeleri büyük iş. Çeyrek finale kadar gelmeleri bir tesadüf olamaz. Ligde de lider olduklarını biliyorum. Gerçekten Galatasaray camiasını bu sezonki başarılarından dolayı tebrik etmek istiyorum. Onlara bir sonraki turda bol şans diliyorum.

Burak’ın golünü izledim. Çok zeki bir futbolcu. Türkiye Ligi’nde de boş durmadığını biliyorum. Bakınız, eğer bir golcü oyuncu Şampiyonlar Ligi’nde 8 gol atmış ise onun kalitesini ve oyun zekasını tartışmaya gerek yok. Eminim ki, bizim tüm Avrupa’da görev yapan scoutlar onu birçok maçta izlemiştir ve gereken raporları hazırlamıştır. Bayern Münih’in o pozisyonda sıkıntısı varsa, mutlaka düşünülmesi gereken bir yıldız.

HAMİT FENERBAHÇE'YE GİTMEK İSTEMEDİ..
Hamit kişilik olarak 10 numara bir insan. Bizim takımın formasını giyerken, tüm arkadaşları onu severdi. Schalke karşısında onu izlerken bir kez daha kendisiyle gurur duydum. Biz Hamit’le çok yakındık, ailece görüşürdük. Bayern’den ayrılırken beni ailece evine yemeğe davet etti ve her şey için teşekkürlerini iletti. Bu beni çok duygulandırdı. Real’de sıkıntılar yaşadı çünkü çok zamansız sakatlıklar geçirdi. Ama Hamit sahada olduğu süre içinde her şeyini hep yüzde 100 sahaya yansıtmaya gayret eder. Takımda onun gibi çalışkan 3-4 oyuncunuz varsa sorun yoktur demektir. Hamit bizdeyken Fenerbahçe çok cazip bir teklif sunmuştu. Aziz Yıldırım bu işi ciddi olarak bitirmek için Almanya’ya geldi. Evimizde pazarlık yapıldığı doğru. Ama Hamit o dönem gitmek istemedi. Transfer yattı. Aziz Yıldırım’ı iyi tanıyorum ve ilişkimiz hala devam ediyor. 

FATİH TERİM'E HAYRANLIK DUYUYORUM..
Sayın Fatih Terim’e hayranım. Onu izlerken, onun işini futbolu yaşayarak yaptığını görüyorum. Terim’in işini yaparken, yedek kulübesinin önünde dururken, futboldaki o tutkuyu, duyguyu her anıyla dışarı yansıtması, her hareketinin samimi ve içten olması beni büyülüyor. Teknik direktörler ne kadar samimi ve inandırıcı olurlarsa, bu özellikleri takıma, futbolculara ve sahaya yansır. Başarılı olmasının sebeplerinden biri de mutlaka budur. Bunu içtenlikle tüm kalbimle söylüyorum, Sayın Terim’i büyük bir zevkle izliyorum. Kendisine ve takımına başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0