Wesley Sneijder: Mourinho bende Real Madrid'ten daha fazla iz bıraktı.

1984'te Utrecht'te doğan Wesley Sneijder, Mourinho'nun iz bıraktığı oyunculardan biri. Wesley, O'nu bir arkadaştan çok ikinci babası olarak anıyor. İşte bu yüzden çeyrek final maçları kolay geçmeyeceğini düşünüyor. İşte oyuncumuz Wesley Sneijder'in çeyrek final maçları ve özellikle eski teknik direktörü Mourinho hakkında marca.com'a verdiği özel röportajın çevirisi;

Sakatlıklar ve sonrasında hayata dönüş...
Garip geliyor değil mi? Ama futbol bu, şimdi Türkiye'de oynuyorum ve bir sonraki maçım Mourinho ve Real Madrid'e karşı. Oldukça şaşırtıcı.

Real Madrid'teki zamanlarından mutlu anıların var mı?
Kesinlikle var. Hala orada birçok arkadaşım var, onlarla ve kulüpteki insanlarla çok güzel anılarım var. Hayatımın o dönemini kötü hatırlamamı gerektiren hiçbir sebep yok. Çok iyi bir sezon geçirmiştim ve ligi kazanmıştık, ben de oynadığım futboldan çok zevk almıştım. Ve daha sonra kişisel problemlerinden dolayı kötü bir sezon geçirdim.

Ve o sezondan sonra Inter'e gitmek için ayrılman gerekti.
Ve o sezon da Inter'le Avrupa Şampiyonu olduk. Futbol böyle bir şey ve içinde çok sayıda iniş çıkışları barındırır. Inter, Mourinho ile birlikte çalıştığım ve oldukça iyi işler çıkardığım yer. Avrupa Kupası'nı kazandık ve her şey benim için olumluya döndü.

Sen de, Mourinho'nun iz bıraktığı futbolculardan birisin, değil mi?
Mourinho benim için ikinci bir baba gibi.

Inter'de Mourinho ile aranız nasıldı?
Bakın, Mourinho tam bir güç merkezi. Futbolda güç merkezi oyuncularımız olur ve Mourinho ile tanıştıktan sonra güç merkezi teknik direktörler de olduğunu söyleyebiliriz ve kesinlikle Mourinho onlardan biri şüphesiz ki. O, benim için çok özel bir insan. Teknik direktör olarak da inanılmaz, bir numara. Bana güven aşılayan ve daha önce hiç oynamamışım gibi futboldan zevk almamı sağlayan O'dur. Bir insan olarak da, size teknik direktörlük rolünden çok daha fazlasıyla ulaşır. Mourinho bir arkadaştır...

Peki Sneijder Real Madrid'i mi Mourinho'yu mu daha çok seviyor?
Mourinho.

O, oyuncularına ne katar?
Bu açıklaması kolay bir şey değil. O'nun nasıl biri olduğunu anlayabilmek için onunla birlikte zaman geçirmeniz gerekir. O'nun en büyük silahı, işler sizin için iyi gitmediği zaman nasıl yardım ettiği ve nasıl iyiye gideceğine ikna edebilmesidir. O her şeyin başı ve her zaman bir oyuncuya nasıl yardım edeceğini biliyor. Bazen bir şey yapıyor, bazen başka bir şey; ama ne yaparsa kulübün, oyuncunun ve o kişinin iyiliği için yapıyor.

Real Madrid ile eşleşmeniz konusunda nasıl hissediyorsun?
Tahmin edemezsiniz. Şampiyonlar Ligi, real Madrid için çok önemli bir müsabaka tabii; ama burada Galatasaray'da neler hissettiğimizi tahmin bile edemezsiniz. Bu kulüp için çok sık gerçekleşen bir durum değil ve işin heyecanı da şimdiye kadar Şampiyonlar Ligi'ndeki en yüksek durumda olmamız.

Galatasaray, Real Madrid'i şaşırtabilir mi?
Bernabeu'ya en iyisini yapabileceğimiz inancıyla gitmeliyiz. Çok zor ve çetrefilli bir maç olacağını biliyoruz; ama bizim de iyi taraflarımız var. Takımıma inanıyorum ve güvenimizi kaybetmediğimiz sürece, bu rekabette iyi bir şeyler yapacağız.

Kendini Mourinho'nun Real Madrid'ine karşı gol atarken hayal ediyor musun?
Umarım! Büyük heyecan olur. Golü kutlamam demiyorum; çünkü bence kutlayacağım. Öyle bir durumda nasıl hareket ederim bilmiyorum; ama kesinlikle çok özel bir gol olur ve herneyse, atılan golü kutlamamakla elimize bir şey geçmez.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0