Özel Röportaj, Cassidy Gard: Galatasaray'lı olmaktan gurur duyuyorum.

Son dönemlerde paylaştığı fotoğraflarla Galatasaraylı olduğunu dile getiren ve Burak Yılmaz'ın özel hayranlarından birisi olan 1989 doğumlu Amerikalı güzel oyuncu Cassidy Gard, bildiğiniz üzere mikroblog sitesi twitter'da fenomen olma yolunda ilerliyor. Florida doğumlu olan güzel oyuncuya röportaj talebinde bulunduğumuzda kendisi bunu tereddütsüz kabul etti ve sorularımızı içtenlikle yanıtladı. LosAngeles'ta arkadaşları sayesinde Galatasaray ile tanıştığını dile getiren güzel oyuncu ile hem Galatasaray üzerine ufak bir röportaj gerçekleştirdik. Cassidy Gard'ın röportajının tamamı şu şekilde..

Merhaba Cassidy, ilk olarak nezaketin ve bizimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkür ederiz. Bize kendini tanıtabilir misin lütfen?
Merhaba, adım Cassidy. Florida'da büyüdüm, üniversiteyi New York'ta okudum ve şimdi Los Angeles'ta yaşıyorum. Televizyonda eğlence sektöründe sunucuyum. Köpeğim Hazel ile zaman geçirmeyi ve güzel şehir Los Angeles'ı keşfetmeyi seviyorum.

Futbol senin favori sporun mu? Futbol seyretmekten keyif aldığını biliyoruz; ama neden başka sporlar yerine futbol, bunu merak ediyoruz. 
Futbol bana en yakın olan spor; çünkü şimdiye kadar yaptığım tek spordu. Bu oyunun hızını seviyorum, sizi daima parmak uçlarınızda tutuyor; çünkü bu oyun çok çabuk tersine dönebiliyor. Maçlarını seyretmeyi seviyorum; çünkü bana benim de bir zamanlar oynarken yaşadığım takım arkadaşlıklarını hatırlatıyor.

Gol kralımız Burak Yılmaz'ın hayranı olduğunu biliyoruz. Onu ilk ne zaman seyrettin?
Bir maç seyrediyordum ve Burak maçın ilk dakikalarında gol attı. Maçın başlangıcından beri yüksek enerji ve hırsla oynadı. 

Geçmişten veya şimdiki kadrodan tanıdığın/sevdiğin başka bir Galatasaraylı futbolcu var mı?
Drogba muhteşem. Eksiksiz bir yeteneği var ve sahada inanılmaz. Bununla birlikte bir sporcudan çok daha fazlasını temsil ediyor. Kendi ülkesinde bir barış elçisi görevi yürütüyor. Bütün her şeyine saygı duyuyorum, O muazzam bir örnek. 

Hiç Türkiye'de bulundun mu? Türkiye ve Türk insanları hakkında ne biliyor/düşünüyorsun?
Henüz Türkiye'yi ziyaret etme şansını bulamadım. Los Angeles'ta yaşayan Türk arkadaşlarım hayatın güzelliklerinden zevk alma konusunda inanılmaz samimiler. Arkadaşlarıma ve aileme zaman ayırmak hayatımın bir parçası. Birlikte yemek hazırlıyoruz ve sahip oldukları kültürü gururla paylaşıyoruz. Türkçe kelimeleri ve yetiştirilme tarzlarını öğrenirken çok eğleniyorum. New York'ta yaşarken Amerika'nın dışındaki ülkelerin kültürlerine olan merakım çoğaldı.

Herhangi bir stadyumda Galatasaray maçı seyretme fırsatın oldu mu? Stadımız Ali Sami Yen Arena'da bir maç seyretmek ister misin?
Galatasaray'ı hiç canlı seyretmedim; ama televizyondan maçları seyrederken staddaki o enerjiyi hissedebiliyorum. Şahsen orada olmanın nasıl bir şey olduğunu düşünemiyorum bile! Galatasaray taraftarının saat farkına aldırmaksızın dünyanın dört bir yanından bir araya gelip maçları birlikte seyretmelerine bayılıyorum.

Twitterdaki Galatasaray taraftarının sana olan ilgisi hakkında ne düşünüyorsun?
Twitterdaki taraftarlar inanılmaz. Maçı seyrederken çekildiğim bir fotoğrafımı paylaştım ve birden binlerce insandan Galatasaray ailesine sıcak bir karşılamayla kabul edildim. Taraftarların maçları kaçırmadan izlemelerine ve ellerinden gelenin en iyisini yaparak oyuncuları yüreklendirmeleri çok hoşuma gidiyor. Online bir mecrada birbirlerine bağlı bir topluluğun birlikte hareket etmesi çok eğlenceli.

Ne zamandan beri Galatasaray'ı tanıyor ve kulübümüzü takip ediyorsun?
Amerika'da futbol pek popüler değil dolayısıyla televizyonda hiç Amerikan takımlarını izlemedim. Los Angeles'ta bir grup muhteşem Türkle tanışınca Galatasaray'ı öğrendim. Çok tutkululardı ve takımlarıyla gurur duyuyorlardı. Onların iyimserlikleri beni de etkiledi ve ben de Galatasaray'a aşık oldum. Los Angeles'ta Türk televizyonlarında maçları seyretmek çok eğlenceli oluyor. Her maç günü takıma moral vermek için birbirleriyle iletişim halinde olan taraftarların Facebook fan sayfama ve twitterıma mesaj atması çok güzel. Beni Galatasaray ailesine kabul edilmiş hissettiriyorlar ve bunun için minnettarım.

Galatasaray'ın bu seneki Şampiyonlar Ligi macerası hakkında ne düşünüyorsun?
Her ne kadar yarı finallere kalamasak da, zerafet dolu bir galibiyetle bitirişimizden dolayı Galatasaray'la inanılmaz gurur duyuyorum.

Son olarak, Galatasaray fanlarına söylemek istediğin herhangi bir şey var mı? Bir şeyler eklemek ister misin?
Bütün Galatasaray taraftarına teşekkür etmek istiyorum. Her şeyden önce harika insanlarla iletişim halinde olmak çok güzel bir macera oldu benim için. Dünyanın neresinden oldukları fark etmeksizin herkesin Galatasaray'a büyük sadakatle bağlı olması çok güzel.

Beni kişisel hesaplarımdan da takip edebilirler;
www.cassidygard.com
www.twitter.com/cassidygard
www.instagram.com/cassidygard
www.facebook.com/cassidyrainforestgard

2 yorum:

  1. Ben bir Galatasaray'lı olarak,bu cici kız kardeşimizin de,bizim GS'ye aşık olmasından gurur duydum,üstelik de ABD'li hem.Helal olsun vallahi.Peki bu Cassidy denen cici kız,3-1 lik Fenerbahçe destanımızı seyretmiş midir acaba?İnşallah,umarım...Ultraslan Hasan.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili GS'li editör arkadaşlar.Cassidy ile yaptığınız bu röportajlar,çok eski,öyle ki Burak Yılmaz ve Drogba'dan bahsediyorsunuz.Cassidy'yi bulun ve bir daha hasret giderelim.Mesela son iki senenin şampiyonuyuz ve FB'yi mahvettik.Böylece,onu daha da çok etkileyelim...Ultraslan Hasan.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0