Wesley Sneijder: Buraya kazanmaya geldik..

Wesley Sneijder, Bernabeu'ya dönüyor; ama bu sefer Galatasaray formasıyla. Bu maçta eski takım arkadaşları ve Inter'de Şampiyonlar Ligi'ni birlikte kazandıkları Jose Mourinho'ya karşı oynayacak olan Sneijder: "Yarın dost değil, rakip olacağız" diyerek lafa başladığı dün gerçekleşen basın toplantısında söylediklerinden derlenen, İspanyol gazetesi AS'ta yayınlanan değerlendirmenin çevirisidir.

Maç: "Gerçekten kazanmayı çok istiyoruz."

Inter: "Artık orada oynayamadığım 3 ayı değil, sadece Galatasaray'a geldiğimden beri oynadığım 2 ayı düşünüyorum. Kendimden oldukça eminim. Eskileri unuttum bile."

Mourinho: "Neler olur bilmiyorum. Mou harika ve O'na karşı oynayacak olmaktan dolayı heyecanlıyım; ama bu konu burada kalmalı; çünkü Çarşamba günü oynanacak maçta dost değil rakibiz."

Sonuç: "İyi oynamaktan çok, gol atmak önemli. Biz buraya kazanmaya geldik, neler olacağını göreceğiz. Galatasaray'ın çeyrek finallerde olması sürpriz değil. Kendimize güvenimiz tam; çünkü harika bir takımız ve çok iyi hissediyoruz. Açıkçası zor bir karşılaşma olacak; ama biz kazanmalıyız. Sonuç, işlerin nasıl gideceğine bağlı. Biz iki maçı da düşünüyoruz."

Galatasaray: "Burada çok mutluyum ve herkese minnettarım. Müthiş bir takım. Benim için mükemmel bir seçim oldu."

Burak ve Drogba: "Onlarla çok rahatım. Çok iyi oyuncular; ama onların arkasında da harika oyuncular var."

Türk Ligi: "Bu seviyede bir lig olduğunu bilmiyordum, bunu görünce şaşırdım. Oldukça zorlu bir lig. 4 ya da 5 zorlu takım var; ama her maç zorlu geçiyor."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0