Wesley Sneijder: Gerçek Sneijder'i göreceksiniz..

Spor Toto Süper Lig ve Şampiyonlar Ligi'nde bu sezon çıtayı daha yukarıya koyan son şampiyon Galatasaray, yeni sezon öncesi ilk hazırlık kampını İngiltere Futbol Federasyonu'na ait olan St. Georges Park'da gerçekleştiriyor. Teknik heyetin kararıyla İstanbul'da bırakılan bir kaç oyuncunun yanı sıra, izinli olan Fernando Muslera dışında tam kadro çalışan Galatasaray'da geçtiğimiz sezon devre arası transfer edilen dünyaca ünlü orta saha oyuncusu Wesley Sneijder, kulübümüzün resmi kanalına açıklamalarda bulundu. Yeni sezon öncesi kendisini çok daha iyi hisseden ve bu sezon bambaşka bir performans ortaya koyacağının sinyalini veren Hollandalı yıldız oyuncu, sezon öncesi taraftarlara da mesaj göndermeyi ihmal etmedi.

Tekrar burada olduğum için çok mutluyum. Çalışmaların başlamasını dört gözle bekliyordum. Çünkü bu sezon Galatasaray'la birlikte ilk tam sezonumu geçireceğim. Sezon sona erdikten sonra üç buçuk haftalık bir tatil yaptım; ama bu benim için yeterliydi. Yeniden başlamak için açım ve hazırım! Harika bir tesisteyiz, burada çalışmak çok güzel.

Bu sezon gerçek Wesley Sneijder’ı göreceksiniz. Geçtiğimiz sezon sadece dört – beş ay birlikteydik. Ve takıma geldiğimde yaklaşık dört aydır oynamıyordum. Fiziksel anlamda yeniden %100’e çıkmak kolay değildi. Bu sezon kesinlikle farklı olacak. Sezon öncesi kampındayız, burada tüm çalışmaları hep beraber yapabileceğiz. Bu benim adıma çok önemli. Güzel bir sezon çıkaracağıma inanıyorum.

Sezon öncesi oynanacak olan Süper Kupa maçı bizim için önemli bir maç olacak. Sonunda kupa olan bir maç oynayacağız ve Galatasaray, yarıştığı tüm organizasyonlarda kazanmayı hedefleyen büyük bir kulüp. Ben de bu yüzden buradayım. Yine yapacağız.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0