Bir değil, bin defa helal olsun!

"Son sözüm; beni ben yapan, Fatih Terim'i İmparator diye bağrına basan, iyi günümüzde de kötü günümüzde de daima yanımızda olan muhteşem Galatasaray taraftarına. Ben ne sizden, ne de Galatasaray'dan ayrılmadım. Ayrılmam.. Ben ne sizi, ne de Galatasaray'ı bırakmadım. Bırakmam.. Şimdi, elimi kalbime götürüyorum, kalbime koyuyorum ve Galatasaray taraftarının benim için yaptıklarına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. 40 yıl içinde, hakkım varsa hepsini Galatasaray taraftarına ve Galatasaraylılara helal ediyorum. Sizde hakkınızı bana helal edin."
 İmparator Fatih Terim,
Galatasaray'a veda toplantısında..

2 yorum:

  1. İmparator Fatih Terim! Bu burada kalmayacak..
    Evet ünal yasal bu krizi iyi yönetti, evet Manciniyi çok sevdik ve evet aslolan galatasaray..
    O zaman:
    Aysal gitsin Mancini kalsin!!

    YanıtlaSil
  2. Bir de unutmadan, sen ne ayaksin lutfu?!!
    Bülent tulun kör göze parmakla sokulurken, gerek federasyonda gerekse galatasarayda her türlü dalaverenin arkasından çıkan sözde profosyonel (biz eski kaptanımız olarak bilirdik, bu profosyonellik, CEO'luk nereden geliyorsa) basinda nedense gündeme gelmiyor.. Cidden, karı koca ne ayaksiniz siz?? Aziz yildirimi bile yildirdin, sen neymissin, ama elbet çıkacak kokusu..

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0