Roberto Mancini: Kolayı seçseydim, maçı evden izlerdim..

Dün akşam kendisini 3 yıllığına Galatasaraylı yapan sözleşmeyi imzalayan ve takımla birlikte ilk antrenmanını gerçekleştiren İtalyan teknik adam Roberto Mancini, yarın oynayacağımız Juventus karşılaşması öncesinde basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Galatasaray teknik direktörü olarak ilk maçını Şampiyonlar Ligi'nde çıkacak olan Roberto Mancini, deplasmanda karşılaşacağımız Juventus'u tanımasının bir avantaj olacağını dile getirdi. Basın toplantısında Fatih Terim'e de değinen Mancini, önemli oyunculardan kurulu güçlü bir kadroya sahip olduğunu fakat sistemini henüz belirlemediğini dile getirdi. Juventus deplasmanı öncesi basın toplantısı düzenleyen Roberto Mancini'nin açıklamaları şu şekilde..


Üzerimde bir baskı yok. Fatih Terim Türkiye ve Avrupa'nın en iyi antrenörlerinden birisi. İşimin zor olacağını biliyorum ama futbol böyle. Onun ardından ben de elimden geleni yapacağım. Fatih Terim'in bıraktığı yerden devam etmek istiyorum. Öncelikli hedefimiz doğal olarak gruptan çıkabilmek. Real Madrid ile oynanan ilk maç kolay geçmedi ama Real Madrid'e karşı her takım mağlup olabilir. Önümüzde beş maç daha var. Kalan maçlarımızda başarılı olarak gruptan çıkmayı umuyoruz. Umarım beklentileri karşılayacağız. Şu anda hazır bir reçetem yok ama iyi bir kadromuz var. Galatasaray güçlü bir takım. Oyuncularımla sadece bir kere görüşebildim ve onları henüz tam anlamıyla tanımıyorum. Bu yüzden yarın çok zorlu bir maça çıkacağız. Yeni bir takımla çalışmaya başladığım için zorlu bir görevde olduğumun farkındayım. Öncelikle oyuncularımı iyi tanımam gerekiyor. Sadece iyi çalışarak netice ve galibiyet alabiliriz.

Kolayı seçseydim, bu maçta takımın başında olmazdım. Maçı evde izlerdim. Bu işin güzel tarafı böylesine büyük tecrübeleri yaşamak. Kulübün geçmişteki problemlerini unutmalıyız. Ayrıca ben küçüklüğümde, 13-14 yaşlarıma kadar bir Juventus taraftarıydım. Onun için bu maçın bendeki yeri ayrı olacak. Sadece bir günde bir maça hazırlamak benim açımdan bir handikap. Böylesi durumlarda oyuncuların iyi olması yetmeyebiliyor. Biraz şans da gerekiyor. Ancak Juventus'u yakından tanıyor olmam da bizim adımıza küçük bir avantaj teşkil ediyor.

Yabancı oyuncuları önceden tanıyordum. Kadrodaki Türk oyuncuların da bazıları hakkında bilgilerim vardı. Ancak genç oyuncuları açıkçası henüz tanımıyorum. Bu maçtan sonra onları daha yakından tanıma fırsatım olacak. Ancak Galatasaray'ın çok iyi bir kadroya sahip olduğuna inanıyorum. Şu anda taktik konusunda herhangi bir planım yok. Oyuncularımla görüştükten sonra sistemimize karar vereceğim. Benim oyun anlayışımda öncelik hem ofansif hem de defansif dengeyi tutturmaktır. Galatasaray ofansif bir anlayışa yatkın bir takım. Bunu şu an değiştiremeyiz. Bu anlayış kalacak. Ancak zamanla iyi çalışarak bahsettiğim dengeyi kuracağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0