Burak Yılmaz: Gurur duyuyorum..

Geçtiğimiz hafta Rize deplasmanında oynanılan karşılaşmanın son dakikalarında tribünden atılan çakı nedeniyle yerde kalan ve karşılaşma sonrasında çok sert eleştirilerde bulunan Burak Yılmaz'a dün akşam büyük bir sevgi gösterisi vardı. Akhisar Belediyespor karşısında bu desteği iki golle süsleyen Kral, karşılaşma sonrasında Galatasaray'da forma giymekten dolayı gurur duyduğunu ve taraftarların desteğini asla unutmayacağını dile getirdi. Burak Yılmaz'ın karşılaşma sonrasında dile getirdiği açıklamaların tamamı şu şekilde..

"Bugün kendimi çok iyi hissediyorum, çok mutlu hissediyorum. Öncelikle buradan taraftarlarımıza birşeyler söylemek istiyorum. Hayatımın en mutlu anlarından birisini yaşadım. Maçtan önce, maç sırasında, maçtan sonra.. Beni çok mutlu ettiler, gururlandırdılar. Galatasaray taraftarının bir oyuncusuna nasıl sahiplendiğini, nasıl yanında durduğunu, nasıl destek vermesi gerektiğini ayrı ayrı gösterdiler. Açığına, kapalısına, ultrAslan'ına.. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Onların bana verdiği desteği hiç bir zaman unutmayacağım, onları hiç bir zaman mahcup etmeyeceğim.

Şampiyon olmak için önce güzel bir aile olmak, iyi bir takım olmak lazım. Biz bunu başarıyoruz. Zaman zaman kavga ederek, tartışarak biz bunu gerçekleştiriyoruz. Oynayan abilerimiz daha iyi bilirler, şampiyonluk yolunda herşey olur. Birbirimize sarıldığımızı, aramızda nasıl bir bağ olduğunu bugün gösterdiğimizi düşünüyorum. İyisiyle, kötüsüyle, kavgasıyla, kardeşliği ile biz büyük bir aileyiz. Üç kulvarda yarışıyoruz, bunu da anca bu şekilde götürebiliriz.

Her maça kazanmak için çıkıyoruz. Hazırlık maçı, Karabükspor, Chelsea deplasmanı farketmez. Galatasaray'a yakışan budur. Karabük'e de, Londra'ya da kazanmak için gideceğiz. Bunu yapabilecek güçteyiz, iyi bir hava yakaladık. Karabük deplasmanını kayıpsız geçersek bizim için çok büyük bir moral olacaktır Chelsea maçı öncesi. Şimdi iki gün iznimiz var, biraz dinlenip yeniden çalışmaya başlayacağız."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0