Ekrem Memnun: 25 senelik bir rüya..

Rusya'da düzenlenen Euroleague Women Final Eight maçlarının yarı finalinde "şampiyon" gözüyle bakılan UMMC Ekaterinburg'u ve ardından da finalde turnuvanın tek yenilgisiz takımı Fenerbahçe'yi baştan sona üstün oyunla mağlup ederek şampiyon olan Galatasaray Odeabank'ta baş antrenör Ekrem Memnun hiç kuşkusuz bu tarihi başarıda en büyük pay sahibi olarak yer alıyor. Geçtiğimiz sezon göreve gelen deneyimli teknik adam, iki sezonda Avrupa'nın en büyüğü olan takımın da yaratıcısı konumunda. Tarihi zafer sonrasında açıklamalarda bulunan Ekrem Memnun bu başarının kariyerinde en büyük hedeflerinden birisi olduğunu ve bunu gerçekleştiren takımıyla gurur duyduğunu dile getirirken, elde edilen tarihi başarıda övgünün tamamı için takımını işaret etti. Ekrem Memnun'un karşılaşma sonrası tüm açıklamaları şu şekilde..

"Şu anda söyleyecek çok fazla bir şey yok. Müthiş bir basketbol oynadık bu turnuvada. Her maç oynumuzu ilerlettik. Turnuvanın en büyük favorisini ve namağlup tek takımını finalde yendik. Oyuncularımı yürekten kutluyorum. Çok mutluyuz. Müthiş karakterli bir takımımız var. Her türlü övgüyü hak ediyorlar. Bütün başarı onların. Ben sadece onlara ağabeylik yaptım.

Hayırlı uğurlu olsun Galatasaray camiasına. İlk Euroleague şampiyonluğumuz herkese hayırlı uğurlu olsun. 25 senelik antrenörlük kariyerimde bir rüyamdı Avrupa şampiyonluğu. Bugüne kısmetmiş. Oyuncularıma çok saygı duyuyorum. Altın kalpli bir takımım var. Bana çok inanıp liderliğimi kabul ettiler. Söylediklerimi sorgulamadan yaptılar. Hepsinin alnından öpüyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0