Olcan Adın: Artniyet aranmasın..

Sivasspor karşısında 3 puanı getiren isimlerin başında gelen tecrübeli orta saha oyuncumuz Olcan Adın karşılama sonrasında basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Takım olarak zor bir dönemden geçtiklerini dile getiren tecrübeli oyuncu, bazı haberlerin kasıtlı olarak yapıldığını dile getirirken; ikinci golden sonra yedek kulübesine gitmeme sebebini de net bir şekilde açıkladı. Olcan Adın'ın karşılaşma sonrasında dile getirdiği açıklamaların tamamı şu şekilde..

"Bizim için zor geçen iki hafta vardı, gerek Anderlecht maçı olsun gerekse ligde oynadığımız Eskişehirspor ve Balıkesirspor maçları olsun. Bu maçı mutlaka kazanmak istiyorduk ve bunu da başardık. Beklenmedik bir dakikada gol yiyince üzerimizde baskı oluştu, 2-1 tehlikeli bir skordur ancak maçı 3 puanla tamamladık.

Bütün takım elele tutuşup yarı sahayı geçiyorduk, son anda aklıma geldi. Sahayı geçseydik golü yiyebilirdik. O yüzden durdum ve orta sahaya tek başıma gittim. Rakip takım böyle bir fırsat yakalamasın diye yarı sahada kaldım. Herhangi bir artniyet aranmasın.

Her futbolcu oynamak ister, süre almak ister. Ben Galatasaray'a isteyerek geldim. Şu anda o kadar da mutluyum ki bunun tarif edemem. Çocukluk arkadaşlarım burada, arkadaşlarım burada, takımdaki tüm arkadaşlarımla iyi anlaşıyorum. Bu haberler bizi yıprtamak için çıkıyor olabilir. Biz büyük bir aileyiz. Biz kendi aramızda o kadar mutluyuz ki bunu da inşallah sezon sonunda göreceğiz. Biz büyük bir camiayız, Galatasaray'ız ve elbette herşeyin üstesinden geleceğiz."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0