Ergin Ataman: Galatasaray'dan ayrılmam söz konusu değil..

Eurocup şampiyonluğu sonrasında basın toplantıları ve medya günlerine son sürat devam eden Galatasaray Odeabank'ta bugün Ergin Ataman, Sinan Güler, Errick McCollum ve Can Topsakal Türk Telekom Arena'da basın mensuplarının karşısına çıktı. Koçumuz Ergin Ataman'ın Galatasaray Spor Kulübünün 17123 numaralı yeni üyesi olduğunu açıkladığı toplantıda gelecek sezon planlamaları ve Euroleague hakkında önemli mesajlar verildi.

Galatasaray Spor Kulübü basketboldan sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Can Topsakal’ın açıklamaları şu şekilde.
4 Mayıs'tan itibaren basketbol kombinelerini satışa çıkarıyoruz. Değerli koltuklar pahalı ama ilgi göreceğini düşünüyoruz. Euroleague'de Final Four oynayacak bir kadro kuracağız. Beşiktaş maçından önce Türk Telekom Arena'da Basketbol Takımımız için bir kupa töreni yapacağız. Ayrıca gelecek hafta hemen kupa zaferinin ardından çıkan ürünlere ek olarak yeni Eurocup tişörtlerinin GSStore’da satışını başlatıyoruz. Taraftarın büyük ilgi göstermesini bekliyoruz. Artık Euroleague takımı olduk. Bütçemizi genişletmemiz gerekiyor ve bu yüzden taraftara ihtiyacımız var.
Türk Telekom Arena’da düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan bir diğer isim olan Ergin Ataman, kulüpteki geleceği ile ilgili "Galatasaray'dan ayrılmam söz konusu değil." derken Eurolegue'deki hedefleri ve milli takım kariyeri ile ilgilide önemli açıklamalarda bulundu. 
17123 üye numarası ile Başkanımız bana kulüp üyeliği kartımı verdi. Kendisine teşekkür ediyorum. Tüzük gereği 10 yıl sonra başkanlığa aday olabiliyorum. Ben de profesyonel kariyerimin ardından yönetimlerde yer almayı, başkan olmayı istiyorum. Galatasaray da Avrupa’nın en büyük kulüplerinden biri. Türkiye de Avrupa’nın en iyilerinden. Galatasaray’dan ayrılmam söz konusu değil. Euroleague, NBA gibi olacak. Bütçeyi yükseltmek zorundayız. 9-10 milyon euroluk bütçe ile çok güçlü takım olmayı vaat ediyoruz. 
Belirlenen hedefler olursa ben kalacağımı söyledim. Bana herhangi bir teklif gelmedi. Transferin konuşulacağı dönemde değiliz. Bu hafta içinde Başkan Harun Erdenay ile bir toplantı yapacağız. Hem kulüp, hem de milli takım çalıştırmak zor. 2017 Avrupa Basketbol Şampiyonası’na direk katılıyoruz. 2017 Avrupa Basketbol Şampiyonası’nda milli takımın başındayım. Galatasaray ile bu kadar başarılar yaşadım. Galatasaray’ı da bırakmak istemiyorum. Pazar akşamı izin alınırsa Beşiktaş maçından önce 50 bin taraftar önünde kupamızı almak istiyoruz.
Galatasaray Odeabank’ın kaptanı Sinan Güler, kulübe gelirken hedeflediği noktaya geldiğini belirtirken Galatasaray'da kaptan olarak forma giymeye devam etmek istediğini söyledi.
Yorucu geçen bir maratonu mutlu bitirdiğimiz ve kulübe geldiğimden beri hedeflediğim noktaya geldiğim için çok mutluyum. Taraftarların ve sponsorların katkısıyla Türk basketbolunu ve Galatasaray’ı daha yukarıya taşıyacağımıza eminim. Galatasaray formasını kaptan olarak giymeye devam etmek ve Türk basketbolunun çıtasını yükseltmek istiyorum.
Eurocup'ta en değerli oyuncu seçilen yıldız oyuncumuz Errick McCollum ise takım içinde oluşan aile havasından bahsederken, Euroleague'de başarılı olmayı hedeflediklerini söyledi.
Çok iyi bir aile havası oluşturduk. Taraftarımızın da desteğiyle Eurocup şampiyonu olmayı başardık. Galatasaray, Euroleague'i ne kadar çok hak ettiğini gösterdi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0