Lionel Carole: Fenerbahçe maçı sezonun en kötüsü olabilir..

Takımımızın STSL Turgay Şeren Sezonu'nda 11 Aralık Pazar günü Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena'da oynayacağı Gaziantepspor karşılaşması öncesi Lionel Carole basın mensuplarının karşısına çıktı. Florya Metin Oktay Tesisleri Turgay Vardar Medya Merkezi'nde gerçekleşen basın toplantısına Carole, “Şu anda ligde 3. sıradayız ve önemli bir maça çıkacağız. Kendimize güveniyoruz ve 3 puan alacağımıza inanıyoruz” diyerek başladı. Fransız oyuncumuzun basın mensuplarının sorularına verdiği yanıtlar ise şöyle;

TAKIMA YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIYORUM
Fenerbahçe karşılaşmasının olduğu gün günümde değildim. Belki de o gün sezonun en kötü maçını oynadım. Belimdeki sakatlık nedeniyle olabilir... Attığım gol ve asiste gelirsek; ben takıma yardım ettiğim sürece mutluyum. Önümüzdeki maçlarda da elimden gelenin en iyisini yaparak takımıma yardımcı olmaya çalışacağım.

İYİ BİR EKİBİZ
Biz iyi bir ekibiz. Bursaspor maçında cezalıydım ve Linnes benim yokluğumda gayet iyiydi. Herkesin hazır halde beklemesi takıma maksimum başarıyı getirir.

GALATASARAY'DA KALIRSAM MUTLU OLURUM
Transfer işlerine menajerim bakıyor. Somut olmayan tekliflerden bilgim olmuyor. Şu anda somut bir teklif yok. İşime konsantreyim. Çünkü ben saha içiyle ilgileniyorum. Burada daha 2 yılım var. 2 yıl sonunda beni burada tutarlarsa mutlu olurum.

ÇOK İYİ ANLAŞIYORUZ
Farklı milletlerden insanlarız ve çok iyi anlaşıyoruz. Sonuçta biz bir ekibiz ve hiçbir oyuncuyla bir problemim yok.

DENAYER GALATASARAY AŞKINI GÖSTERDİ
Jason Denayer genç ve iyi bir oyuncu. Transfer döneminde formaya ve kulübe olan aşkını yeterince gösterdi. Umarım bir gün tekrar Galatasaray'da oynar...

HERKESLE ARAM İYİ
Takımda herkesle aram çok iyi ancak benimle aynı dili konuşan Cavanda ve Chedjou ile daha iyi anlaştığımı söyleyebilirim.

İŞİM İYİ OYNAYIP PUAN KAZANDIRMAK
Türkiye'deki en iyi sol bekin kim olduğunu söylemek benim işim değil. Buradaki görevim takıma faydalı olmak ve elimden gelenin en iyisini yaparak puan kazandırmak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0