Daniel Kristian Vorborg: Galatasaray'da tek hedef kazanmaktır..


Şampiyonluk Ligi'nde mücadele eden ve ilk 2 hafta sonunda vadiden sadece 2 beraberlik çıkartan Galatasaray E-Spor takımında gerçekleştirilen antrenör değişikliği sonrasında göreve gelen Danimarkalı çalıştırıcı Daniel Kristian Vorborg kulübümüzün resmi yayın organı Galatasaray TV'e açıklamalarda bulundu.

Galatasaray gibi bir kulüpte oynamanın tabi ki büyük bir baskısı olacaktır. Galatasaray'ın dahil olduğu her branşın, her alanın tek hedefi kazanmaktır. Üstümüzdeki baskının farkındayım. Hatta bu baskı altında daha iyi performans gösterebileceğimi düşünüyorum. Kupadan bahsetmeden önce ilk hedefimiz ligde galibiyetler almaya başlamak olmalı. Her şey adım adım şekilde yapmamız gerekli. Ama tabi ki Galatasaray'ın parçası olmanın tek amacı kupaları kazanmaktır.

Takımımızda bireysel olarak gerçekten çok yetenekli oyuncular var. Tek eksik kısımları takım oyununu oturtmak ve oyunun bitirici vuruşunu yapmak. Bunu da oyuncularımla çalışarak play-off’a gireceğimize eminim. Bana bu şans verildiği için çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0