Oyuncularımız galibiyeti değerlendirdi!

Kadınlar Eurocup 3. Tur karşılaşmasında Virtus Eirene Ragusa’yı mağlup eden Galatasaray’da oyuncularımız Moriah Jefferson, Maryia Papova ve Kristine Vitola maç sonu GSTV Genel Yayın Yönetmeni Can Erbesler’in sorularını yanıtladı. Oyuncularımızın açıklamaları şu şekilde...

Moriah Jefferson
Bence çok iyi oynadık. İniş ve çıkışlarımız oldu fakat sonunda kazanan taraf biz olduk. İstanbul'daki maçı da bu şekilde oynamalıyız. Taraftarımızı Abdi İpekçi'ye davet ediyorum.

Maryia Papova
Maç içinde iyi ve kötü anlarımız oldu. Bir sonraki maçta özellikle savunmada daha iyi olmalıyız. Hatalarımızı azaltmamız gerekiyor. Önümüzdeki maçı son karşılaşmamızın son 5 dakikası gibi oynarsak sorun olmayacaktır. Herkesi Abdi İpekçi'ye bize yardım etmeye çağırıyorum.

Kristine Vitola
Deplasmanda kazanmak her zaman güzel. Bence daha iyi iş çıkarabilirdik. Serbest atıştan çok sayı bulmalarına izin verdik. Bunu sınırlandırmamız gerekiyor. Koçun benden istediği gibi ribaundlara katkı sağlıyorum. Taraftarımızın gelip bizi desteklemesini istiyorum. Onların yardımına ihtiyacımız var. Altıncı adam olarak Perşembe günü onları bekliyoruz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0