Igor Tudor: Güven kazandıran galibiyet..

Süper Lig'de haftanın kapanış maçında Adanaspor karşısında 3 puana 4 golle uzanan Galatasaray'da teknik direktör Igor Tudor karşılaşma sonrasında basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Takım olarak güven kazandıran bir galibiyete imza attıklarını belirten Hırvat teknik adam, takımın performansından memnun olduğunu dile getirdi. Igor Tudor'un açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Bu maçta yaşanan şeyler beni mutlu etti. Takımın hırsı ve ruhu beni mutlu etti. Taktiksel anlamda da olumlu şeyler gördüm. Üzerine gitmemiz gereken, geliştirmemiz gereken şeyler var. Şimdi Başakşehir maçına hazırlanmamız gerekiyor. Sürekli şampiyonluk, Devler Ligi soruluyor. Galatasaray'ın her zaman kazanması gerekiyor. Bir hoca olarak bunları konuşmayı gerekli görmüyorum. Odaklanmamız gereken bir sonraki maç, sürekli bunu yapmalıyız. Şimdi Başakşehir maçı var. Sizi de anlayabiliyorum, gazeteci olarak bu soruları, matematik hesaplarını seviyorsunuz. Benim takıma aşıladığım bir sonraki maç. Şimdi Başakşehir'e odaklanıp en iyi maçı çıkarmak için uğraşacağız. Diğer takımlarla, matematik hesaplarıyla kendimizi yormuyoruz. Taraftarlar beni duyuyor, hoca olarak fikrimi söyledim

Her zaman dengeden yanayım. Ne fazla gol atmak, ne de çok gol yemek. Dengeli olmalıyız. Martin Linnes iyi oynadı, bunu konuşmuştuk. Bugün ona ofansif bir görev vermiştik ve görevini iyi yaptı. Savunmada da Ahmet Çalık en iyi oyununu oynadı. Ortasahada forma verdiğim Josue'nin de iyi oynadığını söyleyebilirim. Özellikle bu üç oyuncumu tebrik ediyorum.

Kravatımı çıkarma sebebim Eren'in sakatlığıydı. Çok sinirlendim, 3 sarı kartı vardı ve cezalı olmaması için onu çıkarmayı düşünüyordum. Ancak gol atıp güven kazanması için sahada tuttuk. Sakatlık olunca sinirlendim ve kravatımı çıkardım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0