Eren Derdiyok: Şampiyonluktan başka ihtimal yok..

Slovakya'da yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Galatasaray'ın tecrübeli forvet oyuncusu Eren Derdiyok bu sabah saatlerinde Anadolu Ajansı'na açıklamalarda bulundu. Igor Tudor'un antrenman metodlarından yeni transferlerinin uyum durumuna; takımın oyun düzeninden kadrodaki rekabete kadar bir çok konuda açıklamalarda bulunan Derdiyok, gelecek sezon şampiyonluk dışında tüm sonuçların başarısızlık olarak kabul edileceğini belirtti. Eren Derdiyok'un açıklamalarının tamamı şu şekilde..

IGOR TUDOR FARKLI BİR ANTRENÖR..
Igor Tudor, çok hırslı, istekli, çalışmayı seven bir hoca. Bunu zaten belli etti. Geldiğinden beri yaptırdığı antrenmanlar, beklentileri ve takıma verdiği enerjiyle bunu gösterdi. Biz elimizden geldiği kadar buna katkı sağlamak istedik. Ancak zor oluyor. Sezonun ortasında yeni bir hoca geliyor, mevcut bir kadro var. Yeni bir strateji ve felsefe getiriyor. Her şeyin hemen oturması zor. Bu sene kampa iyi başladık ve her şey çok iyi gidiyor. Daha da iyi olacağına inanıyorum. Hocadan çok memnunuz. O da bizden memnun.

Tudor diğer hocalara göre önde. Kıyasladığımızda geçen sezonki hazırlık kampıyla bu sezonki kamp arasında çok fark var. Her hocanın kendisine göre bir felsefesi var. Bu konuya çok önem veriyor. Bu ağır çalışmalar eninde sonunda bize olumlu olarak dönecek. Sezon uzun. O yüzden en iyi şekilde hazır olmak lazım. Enerjimizi sezon sonuna kadar götürmek için çalışmamız lazım.

REKABET HER ZAMAN BAŞARI GETİRİR..
Aslında geçen sezona iyi bir başlangıç yaptık. Sonra, hem takım hem de benim açımdan iyi gitmedi. Benim açımdan ortalama bir sezon oldu. Çok daha iyi olabilirdi, olması lazımdı. Ders çıkartıp, yanlış yaptığımız şeyleri düzeltmemiz lazım. Ben takıma katkı sağlamak istediğim şekilde takımdan da verim almak istiyorum. Bu bir gerçek. Her maç 10-15 isabetli orta gelse büyük ihtimalle çok daha etkili olurdum. O yönden bir eksiklik olduğunu ben de düşünüyorum. Ancak bu bir takım oyunu. Hocanın beklentisi farklı olabilir. Önemli olan mevcut oyunculardan en iyi şekilde verim alabilmek.

Takım için en önemli şey iyi bir kadronun olması. Sağlıklı bir rekabet olması gerekiyor. Tek forvet olsam, rekabet olmayacak. O durum hem avantaj hem de dezavantaj olur. Sezon uzun, Allah kimseye sakatlık vermesin. Gomis gibi değerli bir oyuncu geldi. Çok iyi adapte oldu. Ondan en iyi şekilde verim almak istiyoruz. Ben de oynamak için her şeyi yapacağım. Kendime inanıyorum. Bu şekilde devam edersem şansım olduğunu düşünüyorum. Hocanın kararını zorlaştırmak gerekiyor. Herkes çok iyi çalışıyor. Kimin oynayacağına hoca karar verecek. İki forvetli sistemde ben de oynadım, Gomis de oynadı. Her şey hocaya bağlı. Biz elimizden geleni yapacağız. Böyle bir opsiyon olacak. Her oyuncudan en iyi verimi alabilirsek, çok iyi bir takım olacağız. Geçen sezondan daha güçlü olacağımıza inanıyorum. Baktığımızda geçen sezon detaylar bizi etkiledi. Her şeye sıfırdan başlıyoruz. Bunların hepsini düzelteceğimize inanıyorum. Gol sıkıntısı yaşayacağımıza inanmıyorum.



Belhanda iyi kariyer yapmış bir oyuncu. Tekniği çok iyi. Uyum sağladı bile. Maicon da stoperde gerekli bir karakter. Uzun boylu, kafa toplarında etkili ve sert. Birkaç isim daha söz konusu. Onlar da tamamlanacak. Her şey daha iyi oluyor. Her şey oturduktan sonra çok güçlü olacağız.

KUPALAR KAZANMAK İSTİYORUM..
Beklentim sezondan sezona daha iyi olmak. Çünkü daha iyi olabileceğimi biliyorum. Gerçek performansıma ulaşamadığımın farkındayım. Takımla hedefimize ulaşmak istiyorum. Zaten o hedefe ulaştıktan sonra goller de otomatikman artıyor. Kesinlikle geçen sezonu aşmak istiyorum. Gelecek dönemde neler olacak bilmiyorum. Bu sezon kendimi en iyi şekilde göstermek, şampiyonluk yaşamak istiyorum. Ondan sonra her şey kulübe bağlı. Bizim görevimiz elimizden geleni yapmak. Sonrası kulübe kalıyor. Devam etmek, burada kupalar kazanıp, gol krallığına oynamak istiyorum.

ŞAMPİYONLUKTAN BAŞKA İHTİMAL YOK..
Lig zaten kötü değildi, bu transferlerle daha da güçlendi. Çekişmeli olacak ama bizim kendi adımıza konuşmamız lazım. Biz her şekilde ve her zaman şampiyonluğa oynayacak bir takımız. Başka bir hedef olamaz zaten. Herkesin aklında bu var. Bu hedefe ulaşmak için çok iyi çalışmamız lazım. Hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Galatasaray gibi bir kulüpte oynadığınızda şampiyonluktan başka bir sonuç anlamlı değil. Geçen sezon ligi 4. bitirdik. 6-7 büyük maçın hiçbirini alamadık. Bu bizim için çok kötü bir şey. Orada farklı sonuçlar alsaydık, çok farklı yerlere gelecektik. O yüzden bu sene kenetlenirsek, iyi yere geliriz. Hedefimiz kesinlikle şampiyonluk.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0