Semih Kaya: Galatasaray'dan ayrılmak kolay değildi..

Galatasaray altyapısından yetişen ve A takımda uzun süredir forma giyen Semih Kaya gelecek sezon Sparta Prag forması giyecek. 2 milyon euro bonservis bedeliyle Çekya ekibine transfer olan Semih, basına tanıtılmasının ardından kulübünün resmi sitesine açıklamalarda bulundu.

Futbol kariyerim kadar hayatım için de çok önemli bir adım. Ben ve eşim burada olduğumuz için çok heyecanlıyız. Yeni bir şehri keşfetmeyi, yeni insanları tanımayı dört gözle bekliyoruz. Galatasaray'dan ayrılmak kolay değildi. uzun süredir oradaydım ve takım arkadaşlarıma elveda demek zordu. Sparta Prag kulübü Çekya'nın en başarılı kulübü ve burada da tıpkı Galatasaray'da olduğu gibi kupalar kazanmak istiyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0