Fernando Muslera ve Selçuk İnan'dan kaptanlık açıklaması..

Antalyaspor maçında oyuncu değişikliklerinden sonra kaptanlık pazubandının değişmesi ile gündeme gelen Fernando Muslera ve Selçuk İnan yayıncı kuruluş beIN Sports'a özel açıklamalarda bulundu. Selçuk'un takımın birinci kaptanı olduğunu ve sahada olması halinde bandı ona vereceğini belirten Uruguaylı kalecinin yanı sıra, Selçuk İnan bu tür konuların suni gündem yaratma çabası içerisinde olanların yarattığını belirtti. İkilinin açıklamaları şu şekilde..


Takımın birinci kaptanının Selçuk İnan'ın olduğunu belirten Fernando Muslera "Selçuk bizim kaptanımız, takımımızın kaptanı. Ondan sonra ben geliyorum, ben ikinci kaptanım. Selçuk oynamadığı zaman ben kaptan olarak oynuyorum ama Selçuk sahaya girdiğinden itibaren ben o kaptanlık pazubandını Selçuk'a veririm. Çünkü çok uzun zamandır tanıdığım bir arkadaşım. Takımımın kaptanı ve de çok saygı duyduğum bir insan. Sadece oyuncu olarak değil karakterine, saha dışındaki davranışlarına saygı duyduğum ve çok fazla saygıyı hak eden bir kişi olduğunu düşünüyorum. Selçuk'un takım için bu zamana kadar ortada yaptıkları ortada. 6 senedir beraber oynuyoruz, bir çok kupa kazandık. Camia için yaptıkları ortada." ifadelerine yer verdi.


Bu olayların canını acıttığını söyleyen Selçuk İnan "Muslera benim kardeşim gibi gördüğüm biri. O da beni öyle görüyordur. Bundan önceki maçlarda da oyuna girersen pazubandı sana vermek istiyorum diyordu. Genelde böyle şeyler için konuşmam ama bu benim gerçekten canımı acıttı. İnsanlar bunu haber yapıyor. Sosyal medyada rant sağlamak için, kendi kanallarında reyting kazanmak için yapıyorlar. Bundan da önemlisi vardır. Adamlık vardır. Ben her zaman adam oldum, adam gibi durdum. Kendi takım arkadaşından kaptanlık alacak bir adam hiç olmadım. Galatasaray kaptanlığını buna alet edecek bir adam değilim ben. Bunu herkesin bilmezi lazım." ifadelerine yer verdi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0