Galatasaray'da yönetim kadrosuna sürpriz transfer!

Galatasaray'da dün gerçekleştirilen olağan genel kurul toplantısında 2018 yılının Mayıs ayına kadar görev yürütecek olan yönetim kurulu üyeleri yeniden belirlendi. Bir önceki yönetim kadrosuna dışarıdan bağımsız yönetim kurulu üyesi olarak Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) kurucu başkanı Yusuf Günay atandı.

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) kurucu başkanı Yusuf Günay,  bugün gerçekleştirilen Galatasaray Sportif AŞ olağan genel kurul toplantısında yönetim kurulu üyeliğine seçildi. Yeni yönetim kurulunun belirlendiği toplantıda,  Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) kurucu başkanı Yusuf Günay bir önceki yönetim kurulundan farklı olarak yeni yönetime katılan tek isim oldu. 


Yönetim kurulunda yer alan diğer isimler ve görev dağılımı şu şekilde;
Dursun Aydın Özbek- Yönetim Kurulu Başkanı,
Ahmet Nasuhi Sezgin-  Yönetim Kurulu Üyesi, 
Mehmet Aydın Özbek- Yönetim Kurulu Üyesi, 
Mehmet Dedeoğlu- Yönetim Kurulu Üyesi, 
Yusuf Günay – Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi, 
Emre Alkin- Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0