Fatih Terim: Bazı oyuncuları riske atamayız..

Ziraat Türkiye Kupası'nın yarı finalinde Akhisar Belediyespor deplasmanında sahadan 2-1'lik galibiyetle ayrılarak final kapısını açan Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Bir defa ilk golü iyi anlatmak lazım, çok ender görülür böyle goller. Bizim attığımız gol biraz sekerek gelen bir top, iki gol de oldukça enteresan.. Açıkcası oyun belki keyifli değildi ancak sonuç keyifli. Akhisar son dönemlerde baya, özellikle ligde çok iyi gidiyor. Sonuç olarak da iyi bir takımlar. İlk maçı kazanmamız güzel bir şey, golü kimin attığı çok önemli değil. Onun için kafa vurmaya gidiyorlar, hücuma katılıyorlar. Bizim son pozisyonu iyi anlatmamız lazım, 5 kişiyle nasıl atamadığımız veya ofsayta düştüğümüzü de oyuncular bize izah edecekler.

Galatasaray taraftarı belki takımla ilgili birşeyler öğrenmek ister. Bizim yedek oturan oyuncularımız var, forma giyemeyen. Onların bu maçta oynamaları, benim oynatma hakkım var. Onlara çok fazla forma şansı veremiyorum, onlar da bana gösterecekler ki bende sezon sonuna kadar rekabet içerisinde götüreyim. Şuanda 3-4 sakatı olan bir takımız, 19-20 kişilik bir kadromuz var. Bazı oyuncularımız hiç durmadı, onların ligdeki riskini alamayız. Eren sakat, 4 hafta deniliyor ve Gomis'e birşey olursa onun riskini alamayız. Yarı final elbette önemli ama Galatasaray birisiyle sözleşme yapmışsa, birisi kadroda yer alıyorsa her maç için oynama hakkına sahiptir diye düşünüyorum. Bazen değişik yerlerde, değişik şeyler yapabiliyoruz bunu anlayışla karşılamalarını istiyorum. Galatasaray kadrosunda kim varsa, oynamayı hak etmiş demektir.

Muslera'nın bir sıkıntısı olursa diye bir yandan Eray'ı da ısıtıyorduk, onu kullanmak istemedim. Muslera'nın durumu olmasaydı Fernando'yu deneyecektim. Sonra baktık ki biraz ataklara maruz kaldık, bu yüzden Gomis'i oyuna alarak Linnes'i sol tarafa aldık. Latovlevici yorulmuştu, topun bizde kalmasını istiyordum. Muslera'nın durumunu da bekledik, oyuna devam edeceğini söyleyince Gomis'i oyuna sokmuş olduk.

Lig yarışında 4 takım sonuna kadar götürür demiştik, öyle de devam ediyor. Bugün biz lideriz, umarım sonuna kadar devam ederiz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0