Lincoln: Futbolda bir cennet varsa, o da bu derbi..

Galatasaray'da kısa bir süre forma giymesine rağmen gösterdiği performansla unutulmaz oyuncular arasında giren Brezilyalı oyuncu Cassio Lincoln derbi öncesinde soruları yanıtladı. Galatasaray'ı halen takip ettiğini belirten Lincoln, futbol tarihi içerisindeki en büyük derbilerden birisinin Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanılan karşılamalar olduğunu belirtti. Lincoln'un açıklamalarının bir kısmı şu şekilde..

Galatasaray'ı takip ediyor musun?
Etmemek imkansız! Twitter'dan, Facebook'tan, Brezilya'da yaşayan Türklerden sürekli Galatasaray hakkında mesajlar alıyorum. 

Fenerbahçe derbisi var! Biliyor musun?
Evet yine kazanabileceğimizi düşündüğüm bir derbi maçı. 

Peki derbi için görüşünü alabilir miyiz?
Almanya ve Brezilya'da da bir çok kez derbilerde oynadım ama Türkiye'deki ortam bambaşka. Arjantinli dostlarım bana dünyanın en büyük derbisi olarak Boca-River derbisini söylüyorlar ama sanırım bu Fenerbahçe - Galatasaray derbisini hiç yaşamadıkları için.. O derbilerde sahada olma fırsatı bulduğum için kendimi futbol adına utsanmış kabul ediyorum. Futbolda bir cennet varsa o cennet kesinlikle Galatasaray - Fenerbahçe derbisidir.

Fenerbahçe derbisinde Volkan Demirel ile ettiğin kavga unutulmuyor! Ne diyeceksin?
Futbolda böyle şeyler olur ama Volkan oldukça gergin bir futbolcu. Benim için olay yaşandı, bitti ve kapandı. Volkan ise her Galatasaray maçında birileri ile kavga etmeye devam ediyor. Duyuyorum. Sanırım onun için en büyük kabus Galatasaray'a karşı kaybetmek. Ama bu kabusu bir kez daha yaşayacak. Onun için üzgünüm. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0