Yuto Nagatomo: Kendimi gayet iyi hissediyorum

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Lokomotiv Moskova'yla yapacağımız maç öncesindeki basın toplantısına katılan Yuto Nagatomo, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Kendini gayet iyi hissettiğini belirten Nagatomo'nun açıklamaları şu şekilde...

KENDİMİ GAYET İYİ HİSSEDİYORUM
Schalke maçından sonra bildiğiniz gibi bir sakatlık yaşadım. O maçtan sonra doktorum bana direkt hastaneye gitmemi söyledi. Çünkü eve gitseydim, hayati bir risk taşıyordu. Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Ayrıca, Fatih Hocam ve arkadaşlarım da bu hastane sürecinde beni hiç yalnız bırakmadılar. Hep yanımdalardı. Onlara da çok teşekkür ediyorum. Şu an kendimi gayet iyi hissediyorum. Üçlü defans da dörtlü defans da oynasak benim için bir problem olacağını düşünmüyorum. Hiçbir sıkıntı yok.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0