Bony'den Galatasaray açıklaması

Ara transfer döneminde Galatasaray'ın gündemine gelen Wilfried Bony, Fildişi basınından Spor İvoire sitesine transferiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Sarı-kırmızılı kulüpten teklif almadığını belirten 30 yaşındaki oyuncunun açıklamaları şu şekilde...

GALATASARAY'DAN BANA TEKLİF GELMEDİ
Galatasaray ve Marsilya önemli kulüpler fakat bu kulüplerden bana teklif gelmedi. Bunlar sadece gazetelerin haberleriydi. Ben sezon sonuna kadar Swansea City'nin futbolcusuyum demiştim ama beni Al Arabi'ye kiraladılar. Gelecekte neler olacağını göreceğiz. Sezon sonunda sözleşmem bitecek ve bonservissiz bir oyuncu olacağım.

Fildişi Sahilli forvet, ara transfer döneminin son gününde Katar temsilcisi Al Arabi'ye kiralanmıştı. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0