Christian Luyindama: Gösterilen ilgiye sahada cevap vereceğim!

Galatasaray'ın ara transferin son dakikalarında Belçika Ligi ekiplerinden Standart Liege'den transfer ettiği Kongolu savunma oyuncusu Christian Luyindama transferi sonrasında Galatasaray TV'e açıklamalarda bulundu. Satın alma opsiyonuyla birlikte kiralanan 25 yaşındaki Luyindama, transferi sonrası mutlu olduğunu belirtirken havalimanına gelen taraftarların kendisini çok etkilediğini söyledi. Yeni transferimizin açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Kendimi burada çok iyi hissediyorum, Galatasaray'a geldiğim için mutluyum. Galatasaray taraftarının sevgisine saha içinde göstereceğim mücadelemle karşılık vereceğim. Transferimin gerçekleşmesi için çaba gösteren teknik direktörümüz ve başkanımıza teşekkür ederim. Burada çok çalışarak, sahadaki performansımla onların bana karşı olan güvenlerine, gösterdikleri desteğe cevap vereceğim. 

Havalimanında beni karşılayan taraftarlara çok teşekkür ediyorum. İşlerini bırakıp, eşlerini ve çocuklarını bırakıp havalimanına beni karşılamaya geldiler. Bu bana çok dokundu, beni çok etkiledi. Hepsine çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0