Kostas Mitroglou: Gol atmak önemli ama şampiyonluk daha önemli..

Galatasaray'ın ara transfer döneminde Fransa Ligi takımlarından Marsilya'dan bedelsiz olarak 1.5 yıllığına kiraladığı ve dün resmi sözleşme imzaladığı Yunan golcü Kostas Mitroglou, transferi hakkında Galatasaray TV'e açıklamalarda bulundu. Galatasaray'ı yakından tanıdığını ve burada olmaktan mutlu olduğunu belirten Mitroglou, teknik direktör Fatih Terim'le çalışmayı da heyecanla beklediğini dile getirdi. Yeni transferimizin açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Burada olmaktan çok mutluyum. Bu büyük kulüp için oynamak benim için büyük bir zevk olacak. Transferimden dolayı insanların çok mutlu olduğunu gördüm, bu benim için çok özel bir duygu. Burada oynayan birçok oyuncuyu ve kulübün büyük tarihini biliyordum. Ateşli taraftarlarla ilgili de bilgim vardı. Teknik direktör Fatih Terim'i de biliyorum, o çok büyük bir isim. Ona saygı duyuyorum ve Türkiye'de herkesin onu sevdiğini düşünüyorum. Çok önemli bir teknik adam ve onunla çalışacak olmaktan dolayı mutluyum. 

Hiçbir şey önceden belli olmaz ancak kulübe faydalı olmak için her şeyi yapacağımdan kimsenin şüphesi olmasın, buna emin olabilirsiniz. Atacağım gol sayısı ile ilgili asla bir yorum yapamam ama sahada en iyisi için mücadele edeceğim. Gol atmak çok önemli ama öncesinde daha da önemli olan kazanmak ve şampiyon olmak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0