Eşref Hamamcıoğlu: Başkanlığa liyakatım var..

Galatasaray'da geçtiğimiz hafta sonu yaşanan genel kurul sonrasında idari anlamda ibra edilmeyen  başkan Mustafa Cengiz'in seçime gitmesi halinde muhalefet tarafından aday olması istenen divan başkanı Eşref Hamamcıoğlu, konuyla ilgili olarak açıklamalarda bulundu. Hamamcıoğlu'nun açıklamaları şu şekilde..

Camia içinde arkadaşlarımız sağ olsunlar beni başkanlığa yakıştırıyor. Ben de kulüp üyesiyim, her Galatasaraylı üye gibi buna hakkım var. Liyakatim da var ama şu anda seçim yok. Mevcut yönetim hukuki haklarını kullanıyor, seçim tarihi belli değil. Ben divan başkanıyım. Bunu yapmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0