Henry Onyekuru geleceği hakkında konuştu!

Galatasaray'ın sezon başında Everton'dan kiraladığı Nijeryalı kanat oyuncusu Henry Onyekuru, ülkesinin basınına geleceğiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Galatasaray'da mutlu olduğunu belirten genç oyuncu, kontratı hakkında konuşamayacağını da belirtti. Henry Onyekuru'nun açıklamalarının tamamı şu şekilde.. 

Şu an kontrat konularını konuşamam. Everton'ın bir oyuncusuyum. Sezonun kalanına odaklanmış durumdayım. Menajerim bu konularla ilgili Everton ile masaya oturacak ve geleceğim hakkında konuşacak. Galatasaray, beni tutmak istiyor. Bu doğru. Son kararı verecek kişi ben değilim. Benim kararım daha fazla futbol oynayabileceğim bir yerde bulunmak. Menajerim ise kariyerim açısında pozitif adımlarımı atmamı sağlayacaktır. Yine de ben Everton'ın bir futbolcusuyum. Galatasaray formasını giydiğim için keyif alıyorum. Çok sayıda taraftarları var ve beni sürekli destekliyorlar. Kulüp yönetimi ve idaresi de oldukça kaliteli insanlardan oluyor. Şimdilik, önümdeki maçlarda iyi oynamayı istiyorum. Sezon bitince neler olacağına bakacağız

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0