Selçuk İnan: Sekizinci sezonumda 12. kupamı aldım!

Ziraat Türkiye Kupası'nın final maçında Akhisarspor'u 1-0 geriye düştükten sonra 3 gol ile 1-3 mağlup eden Galatasaray kupaya uzandı. Şampiyonluk maçından hemen sonra Selçuk İnan açıklamalarda bulundu. 

Çok mutluyum, Galatasaray'da geçirdiğim sekizinci sezonumda 12. kupamı aldım. Önemli bir iş başardığımı düşünüyorum arkadaşlarımla beraber.. Üç gün sonra önemli bir maç oynayacağız. İnşallah bu sezonu çifte kupayla tamamlarız. Söyleyecek çok fazla bir şey yok. Çok mutluyuz, çok gururluyuz. Bu kupa taraftarlarımıza özellikle buraya gelen ve bizi destekleyen, her yere gelen fedakar, vefakar taraftarımıza armağan olsun. Onlara bu güzel günü yaşattığımız için mutluyuz.

Aslında hocamızın hep söylediği bir şey var. Maçı ne olursa olsun bırakmamamızı söylüyor. Bu artık oyuncuların kafasına iyice yerleşmiş durumda. Dolayısıyla geriye de düşsek herkes elinden gelenin daha fazlasını yapmaya çalışıyor. Bugün de öyle oldu, geriden gelip kazanmak daha da mutlu ediyor. Güzel oldu.

Penaltı için bir şey söylemek istiyorum. Bazıları "neden Selçuk kullanmadı?" diyebilir. Biliyorsunuz çoğu zaman kullandım, hayatım boyunca da sorumluluktan hiç çekinmedim. Tahtaya hoca isim yazıyor, hoca da Mbaye Diagne’ye tabii ki güveniyor. Tahtada onun ismi yazıyordu, dolayısıyla o kullanmak istedi. Yoksa ben olduğumda penaltıları kullanıyordum. Hocamız ‘istersen kullanabilirsin’ dedi ama Diagne kendini iyi hissediyordu ve kullanmak istedi. Sonuçta tahtada onun ismi yazıyordu. Kim atarsa atsın hiç önemli değil, kazandığımız için mutluyuz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0