Atalay Babacan: Fatih Hocama teşekkür ediyorum

Galatasaray üçüncü hazırlık maçında Bordeaux'u 3-1'le geçerken karşılaşmada sarı-kırmızılıların ikinci golünü atan Atalay Babacan, mücadelenin ardından GS TV'ye konuştu. Genç oyuncu Fatih Terim'e teşekkür ederken elinden geleni yaptığını da belirtti. 

Bordeaux karşısında Galatasaray'ın ikinci golüne imza atan Atalay Babacan, müsabakanın ardından GS TV'ye, "İyi bir kamp dönemi geçirdik. Bu maç iyi oldu. Fatih Hocama teşekkür ediyorum. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Çok güzel bir kamp geçirdik. Güzel sonuçlandırdık. Gol atmam güzel. Gol attıktan sonra herkes beni tebrik etti, bu beni sevindirdi. Herkese teşekkür ediyorum." açıklamalarında bulundu. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0