Cenk Ergün: Younes Belhanda ayrılacak!

Galatasaray'ın eski sportif direktörü Cenk Ergün, gündemde yer alan transfer haberlerine ilişkin olarak Radyospor'a açıklamalarda bulundu. Younes Belhanda'nın devre arasında takımdan ayrılacağını düşündüğünü belirten Ergün, ara transfer döneminde Henry Onyekuru'nun takıma döneceğini açıkladı.

Radyospor'da bugün Salim Manav'ın programına konuk olan Cenk Ergün yaptığı açıklamada Galatasaray'ın devre arasında yapacağı hamlelere dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Son zamanlarda Sinan Gümüş hakkında çıkan haberlere de değinen Ergün'ün açıklamalarının tamamı şu şekilde..

SİNAN GÜMÜŞ'ÜN DÖNECEĞİNİ DÜŞÜNMÜYORUM
Sinan Gümüş'ün devre arasında Galatasaray'a döneceğini düşünmüyorum. Sinan, Genoa'da kalacak ve şansını zorlayacaktır. Igor Tudor, Antalyaspor'la görüşmedi. O süreçte kendisine de sordum. Tudor'a daha önce ülkemizdeki birçok Süper Lig takımı teklif yaptı, bunu biliyorum.

FALCAO'NUN SAKATLIĞI NÜKSETMİŞ OLABİLİR
Falcao transfer edildikten sonra iki Şampiyonlar Ligi, bir kez Süper Lig maçında oynadı, Malatya deplasmanında da son dakikada oyuna girdi. Ben, sezon öncesinde Falcao'nun sakat olarak transfer edildiğini düşünmüyorum. Eski sakatlığı nüksetmiş olabilir, yurt dışında tedaviye gidiyor olması alışılmış bir durum değil. Yaz transfer döneminde Galatasaray'ın Mbwana Samatta için girişimini ben de duymuştum.

BELHANDA GİDECEK, ONYEKURU DÖNECEK
Onyekuru'nun devre arasında Galatasaray'a transfer olacağını biliyorum. Galatasaray'da Belhanda'nın da devre arasında takımdan ayrılacağını düşünüyorum. Belhanda keşke daha önce ayrılsaydı, takıma maddi anlamda daha fazla katkı sağlayabilirdi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0