Emre Akbaba sakatlığıyla ilgili açıklamalarda bulundu!

Geçtiğimiz sezon Çaykur Rizespor karşılaşmasında rakibinin müdahalesi sonrasında ayağı kırılan ve uzun süredir sahalardan uzak kalan Emre Akbaba geçtiğimiz günlerde Galatasaray akademisinin sorularını yanıtladı. Kulübümüzün Youtube kanalından yayınlanan programda sakatlığına dair açıklamalarda bulunan Emre, ligin ikinci yarısında forma giyebileceğini belirtti.

Akademi oyuncuları tarafından sorulan sakatlık süreciyle ilgili bir soruya "İlk sakatlığımda ayağımda 4 ay alçı vardı. Kulübe gelip fitness çalışıyordum. Üst taraf sakat değildi sonuçta. Onun dışında evden pek çıkamıyordum. Play-Station oynuyordum. Maalesef, sıkılıyordum ama yapacak bir şey yoktu. İkinci sakatlığımda ise dönüşüm daha hızlı ve rehabilitasyon süreci daha hızlı oldu. Bunda kulüp doktorumuz Yener İnce'nin emeği büyük.. O çok güvendiğim bir isim. Birkaç hafta sonra takımla antrenmanlara başlayacağımı düşünüyoruz. Doktorumuz ve fizyoterapistimize bu konuda çok teşekkür ediyorum. Sakatlığım sebebiyle lisansım çıkmamıştı. İkinci yarıda maçlara çıkmaya başlayacağım." cevabını veren Emre Akbaba, kendisine sorulan "Takımda en iyi anlaştığın oyuncu kim?" sorusuna da "Oynasam anlaşacağım ama maalesef sakatlığım sebebiyle oynayamıyorum." cevabını verdi. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0