Mustafa Cengiz: FETÖ'den sonra kim şampiyon olmuş ortada!

Mustafa Cengiz
Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, Ankara'da düzenlenen Spor Kulüpleri ve Federasyonları Çalıştay'da basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Cengiz, bir kulüp başkanının mesnetsiz iddialarına cevap verirken FETÖ bittikten sonra kimine ne kadar şampiyon olduğuna da medyanın yazmasını istedi. 

OYUN OYNANIRKEN KURAL DEĞİŞMEZ SÖZÜ DOĞRU BİR SÖZ
Oyun oynanırken kural değişmez sözü genel ve doğru bir sözdür. Play-off sezonu incelediğinde şu görülecektir 5 Mayıs'ta ligin normal şekilde oynanacağı ilan edilmiş 25 Ağustos'ta play-off sistemi getirilmiştir. Yani geç açıklanmıştır. O yıl ligi zirvede bitirenin Şampiyonlar Ligi'ne gideceği açıklanmışken sonradan bunun da play-off ile belirleneceği açıklanmıştır. Oyun oynanırken kural değişmiştir. Hepsi TFF'de belgeli.

BEN ALİ KOÇ KADAR BASİT BİR ADAM OLAMAM
Ben şunu anlamıyorum. Bu kuralı bana göre değiştiren TFF ve yayıncı kuruluşun talebi. O dönemde, benim yalan söylediğim söyleyen rakip kulüp başkanına şimdi soruyorum, o dönem sizin ne gibi bir dahliniz vardı da sizi bu kadar rahatsız etti bu. Benim yalan söylediğimi iddia eden rakip kulübün başkanına soruyorum, sizi neden rahatsız etti bu açıklama? TFF'nin oyun oynanırken kural değişikliği yapmasını neden siz savunuyorsunuz? Play-off oynanmasına siz mi ön ayak oldunuz? Neden bu kadar savunmaya geçiyorsunuz biz bu konuda bir şey söyleyince. Biz kural değişti, boynumuz kıldan ince çıkar oynarız dedik. Çıktık şampiyon da olduk. Ben bir başkana yalancı diyerek Ali Koç kadar basit bir adam olamam. Benim edebim müsaade etmez.

GÖREVE GELDİĞİMDEN BERİ 13.6 MİLYON EURO MENAJERLERE ÖDEDİK
Ben göreve geldiğimden beri menajerlere ödenen para 13.6 milyon eurodur. Bunu TFF'nin yazmaması beni ilgilendirmez. Kalkmış diyorlar ki menajerlik giderlerini futbolcu parasına koymuş olabilirler vergi kaçırıyorlar diyor. Hayret ediyorum hayret. Ben yüz yıl düşünsem bu kadar şeytanlık aklıma gelmez. Kişi herkesi kendi gibi bilirmiş.

FETÖ'DEN SONRA KİM ŞAMPİYON OLMUŞ MEDYA YAZSIN
Son olarak Mustafa Cengiz, "FETÖ bittikten sonra kim şampiyon olmuş kim şampiyon olamamış herkes görüyor. Medya da yazsın bunu." sözleriyle açıklamasını tamamladı. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0