Arda Turan: Tercihimiz yurt dışı olacak!

Devre arasında Galatasaray'ın transfer gündeminde yer alan ancak yönetimin veto etmesi üzerine transferi gerçekleşmeyen Arda Turan, DHA'ya konuştu. Galatasaray'a kırgınlığının olmadığını ifade eden Arda, sezon sonunda yurt dışına gideceğini de söyledi. Arda Turan'ın Galatasaray'a dair açıklamaları şu şekilde... 

Futbol hayatı boyunca konu Galatasaray olunca şartları hiç düşünmeden hareket ettiğini vurgulayan milli oyuncu, "Galatasaray olunca konular farklı; hayatım boyunca böyle oldu. Galatasaray dışındaki her konuda eşimle, ailemle, oturup maddi manevi şartları konuşacağız. Sadece konu Galatasaray olunca hayatım boyunca bir şart veya bir şey düşünmedik, düşünmüyoruz. Onun dışındaki her konuda şartları konuşuyoruz. Sezon sonu açıkçası tercihimiz yurt dışından yana kullanacağız" dedi.

BİR GÜN ÇAĞRILIRSAK GALATASARAY'A GİDERİZ
Turan, "Galatasaray iyi giderken ve toparlanmışken herhangi bir şey söyleyip de Galatasaray içinde bir polemik, bir gündem olsun istemiyorum. O yüzden zaten Galatasaray ile ilgili bir gün gelişme olursa Galatasaray'ın hocası Fatih Terim, kendisini çok seviyorum, Galatasaray'ın başkanı da çağırırsa gideriz, çağırmazlarsa da her şey başımızın üstüne" diye konuştu.

GALATASARAY İÇİN SAHADA OLAMAZSAM GİDER TRİBÜNDE OLURUM
Galatasaray'a herhangi bir kırgınlığının söz konusu olmadığını kaydeden Arda Turan, "Bazen bir şeyi çok severseniz; kırgınlık bu işte yaşayacağımız en son duygu olur. Kırgınlık Galatasaray'a karşı benim yaşayacağım en son duygu. Neyin kırgınlığı olacak. Sahada olamazsak gideriz hafta sonu maçı izleriz. Yani çocuğumuz Galatasaraylı olur. Kaptanlığını yaptım, orada yetiştim, ekmeğini yedim, suyunu içtim. Benim için kırgınlık diye bir duygu yok. Bütün verilen kararlara saygı duyuyorum" diye konuştu.

arda turan fatih terim

FATİH HOCAYLA BABA-OĞLU İLİŞKİMİZ VAR
Devre arası transfer döneminde Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ile görüşmesine de değinen Turan, şunları kaydetti:

"İnanın bana hocayla benim aramda konuştuklarım sadece bir baba-oğul, ağabey-kardeş gibi konuşmaydı. Transferle ilgili ya da gel-git ile ilgili konuşmadık. Böyle şeyleri söyleyemeyiz zaten hocaya, utanırız yani bir saygısızlık olmasın, başka bir şey olmasın diye konuşmayız. Güzel bir ortamda baba-oğul gibi bana destek veren, hani birbirimizi toparlayıcı bir konuşmaydı, onun dışında başka bir şey yoktu. Sonrasında Sayın Başkanımız böyle yani böyle uygun gördü. Zaten yazılı açıklamamda da belirttim, sonuna kadar saygılıyım. Galatasaray ne zaman bize hizmet et derse biz gider o zaman hizmet ederiz, hangi şartta, ne şekilde isterlerse. Fatih hocayla görüşmem; hocam nasılsın, iyi misin, başarılar, konuşmasıydı. Biz böyle konuları utanırız konuşmaya. Hoca da sağ olsun basında gerekeni söylediği için böyle şeyleri konuşmaya gerek yok. Hoca ile ilişkimiz bir baba-oğul, ağabey-kardeş ilişkisi içerisinde devam ediyor. Bu olayların arasında benim için en önemli ve beni en çok mutlu eden şey bu ve başka bir şey istemiyorum."

GALATASARAY TARAFTARINA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
Galatasaray'ın devre arasında transfer gündeminde isminin geçmesinden sonra sarı kırmıızlı taraftarların verdiği destekten sonra yaşadığı sevinci dile getiren Turan, "Bir sürü Galatasaray taraftarı var. Mesela onlarla bazen konuştuğumda Arda sana şundan dolayı kırgınız, diyorlar. Ben diyorum ki ama benim özel hayatım ve sonra kendi kendime düşününce şunu anladım; beni o kadar kendileri gibi görmüşler ki. Normal hayatta bir futbolcuyu yakın almayacakları şeyler için bana kırılabiliyorlar. Bu benim onlar için ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. 10 dakika, 15 dakika konuştuğumda kırgınlıkları atlatıp gerçek eski sevgiye dönebilir. Bazıları bunu kendi içlerinde görerek olayları daha iyi analiz ederek anlayabiliyor, bazılarına da anlatmak zorunda kalabiliyorsun. Bu çok normal bir şey ama Galatasaray taraftarına çok teşekkür ediyorum. Hâlâ beni çok önemli ve değerli hissettirdiler o yüzden söyleyeceğim şey, çok teşekkür ederim. Galatasaray taraftarına da yakışan bir davranış olduğunu düşünüyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0