Fernando Muslera: Galatasaray'da bir oyuncudan daha ötesindeyim..

Çaykur Rizespor ile oynanılan karşılaşmada rakibinin müdahalesi sonrasında ayağı kırılan ve yaklaşık 5-6 ay futboldan uzak kalacak olan Fernando Muslera ülke basınına açıklamalarda bulundu. Ameliyatının ardından İstanbul'da ailesiyle hayatına devam eden tecrübeli oyuncu hem sakatlığını hem de Galatasaray'daki geleceğine dair planlarını anlattı. 

BACAĞIMIN KIRILDIĞINI O AN HİSSETTİM
Bacağıma darbeyi aldığımda, bir anda güçsüzleşti ve o bölgede sıcaklık hissettim. Kırıldığını o anda anladım, doktora da hemen söyledim. Çok fazla çarpışma yaşadım ancak bu farklı hissettirdi. Bana çarpan oyuncu da düşüyordu, çarpma amacı yoktu. Benzer sakatlığı geçiren vatandaşım Brian Lozano ile konuştum, ona da destek oldum. Ne yaşadığını biliyorum, kimsenin bunu yaşamasını istemem. Onun sakatlığı daha da zorlu, kemikleri hareket etmiş.

NASIL BESLENECEĞİMİ ARAŞTIRIYORUM
Şu anda iyi durumdayım. Alışık olduğum bir durum değil, en kötü bölümü de iyileşme kısmı. Biraz endişeliyim ancak yine de soğukkanlılığımı koruyorum. Doktorların yönlendirmelerini bekliyorum. İnternette bu sürede en çok aradığım konu, beslenme oldu çünkü bu kadar hareketsiz olurken nasıl besleneceğim konusunda gerginlik yaşadım. 

GALATASARAY'DA BİR OYUNCUDAN ÖTEDEYİM
Nacional'de oynadığım dönemde çok keyif aldım ancak kısa sürdü, daha fazla oynamak isterdim. Gelecekte ne olur göreceğiz, duruma göre değişir. Tekrar Uruguay'da futbol oynar mıyım, bilmiyorum. 10 yıldır Galatasaray'dayım ve bir oyuncunun ötesinde, artık burada bir arkadaşlığım var. Benim burada emekli olmamı ve kulüpte çalışmaya devam etmemi istiyorlar. Futbol gün geçtikçe değişiyor ve sürekli gelişiyor. Her şey daha hızlı, daha ileri odaklı. Tanrı'ya şükürler olsun ki Uruguay doğru zamanda doğru oyuncuları buldu. Genç oyuncuların da yeni tempoya uyacak dinamikleri var.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0