Galatasaray, Lyle Taylor'a 4 katı maaş teklif etti!


Gelecek sezonun kadro planlaması için kollarını sıvayan Galatasaray, transferde büyük bir hareketlilik yaşıyor. Kolombiyalı star Radamel Falcao'nun yanına maliyeti uygun ve kaliteli bir golcü arayan Cimbom, kısa süre önce Charlton Athletic'de forma giyen Lyle Taylor'u gündemine almıştı. 

GALATASARAY 4 KATINI TEKLİF ETTİ
İngilizlerin meşhur gazetesi Dailymail, konu ile ilgili yazdığı haberde Galatasaray'ın Lyle Taylor teklifini okuyucularına duyurdu. Glasgow Rangers teknik direktörü Steven Gerrard'ın da istediği oyuncu için resmi temaslara başlayan Galatasaray'ın Taylor'a şu anda kazandığı ücretin tam 4 katını teklif ettiği ifade edildi. 

"İNSANLARIN BANA ANLAYIŞLI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM" 
Sezon sonunda İngiliz temsilcisiyle sözleşmesi sona erecek Taylor, artık maçlara çıkmamasıyla ilgili yaptığı konuşmada taraftarlardan af diledi. İngiliz golcü, konu ile ilgili yaptığı konuşmada, "Umarım insanlar bana bakıp nefret etmezler. İnsanların bana karşı anlayışlı olacağını ve yeni yolculuğuma saygı duyacaklarını düşünmek istiyorum. Bir para avcısı ya da hayal kırıklığı olarak adlandırılabilirim ancak bazı insanların bunun ötesine bakacağını bilmek istiyorum. Charlton kariyerim boyunca iyi izler bırakmak, arkadaşlarımı ve yöneticilerimi iyi hatırlamak istiyorum." sözlerini söyledi.

LYLE TAYLOR KİMDİR?
Peki Galatasaray'ın transfer gündemindeki Lyle Taylor kimdir? 29 Mart 1990 doğumlu olan İngiltere doğumlu Lyle Taylor, kariyeri boyunca İngiltere'nin birçok alt lig takımında forma giydi. Taylor bu sezon Charlton ile çıktığı 22 maçta 11 gol ve 1 asist kaydetti. 1,88 boyundaki golcünün piyasa değeri 1.4 milyon euro olarak hesaplandı.

Galatasaray haberleri için tıklayın!
Futboldaki son gelişmeler için tıklayın!

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0