Arena'da sponsor değişiyor!

Geçtiğimiz günlerde forma sponsorluğu konusunda Sixt markasıyla yeni bir anlaşma açıklayan Galatasaray'da uzun zamandır beklenen sponsorluk anlaşması da resmiyet kazanmak üzere.. Stad anlaşması hakkında daha önce resmi siteden Eylül ayını işaret eden başkan Burak Elmas'ın seçim öncesi taahhütleri arasında yer alan sponsorluk anlaşması hakkında Göztepe maçı öncesinde flaş bir gelişme yaşandı! 

Açıldığı günden bugüne Ali Sami Yen Spor Kompleksi, Türk Telekom Stadyumu olarak geçen stadın isminin değişmesi uzun zamandır gündemde yer alırken Göztepe karşılaşması öncesinde stadyumdaki Türk Telekom tabelalarının üzerinin brandayla örtüldüğü görüldü. Hemen hemen tüm tribünlerde pankartlarla kapatılan reklam panolarının yanı sıra, pankart olmayan bölümlerin de gri branda ile kapatıldı.

Galatasaray yönetimi 10 yıllık stadyum isim sponsorluğu anlaşmasından yaklaşık 100 milyon Euro civarında bir gelir elde etmeyi hedefliyor.  Hatırlanacağı üzere Burak Elmas yönetimi daha önce yaptığı resmi açıklamada "Seçim dönemindeki taahhütlerimize uygun olarak stadyum isim sponsorluğu anlaşmasının imza töreni Ekim ayı içerisinde yapılacaktır." ifadeleriyle yeni bir sponsorluk anlaşmasını müjdelemişti.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0