Alpaslan Öztürk: Çok güzel bir atmosfer var..

Süper Lig'de haftanın karşılaşmasında ezeli rakibi Fenerbahçe'yi evinde konuk eden Galatasaray'da karşılaşma öncesinde Alpaslan Öztürk yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Tesislerden buraya kadar bizlere eşlik eden, bugün buraya gelen ve televizyon karşısında kalpleri bizle olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Çok güzel bir atmosfer var dışarıda. Biliyorsunuz benim de ilk derbim olacak. O yüzden inşallah güzel bir maç ve 3 puan bizim olur.  Doğal olarak farklı bir maç, o yüzden konsantrasyon seviyeleri üst düzey oluyor. Bugün çekişmeli bir maç bekliyorum ben, iki kaliteli takımın mücadelesi söz konusu.. Takımıma güveniyorum, inşallah iyi ve güzel bir oyunla taraftarımıza güzel bir gün yaşatmak istiyoruz. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0